Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 20:31 - =]
Автор: viarkata Категория: Забавление   
Прочетен: 1933 Коментари: 2 Гласове:
5



Здрастии.. =] Първо честита Коледа и честита Нова година.. :) Надявам се да сте си прекарали прекрасно новогодишната вечер.. ;) 
Сигурно доста от вас са забелязали, че не съм писала от 8757458523 години.. Все пак съм седми клас и нямам много време... ;)  Искам да спомена, че блогът ми стана на 3 години на 5.01.2011г. =). Ии   понеже малко по-рядко пакк налии ще влизам в блога..искам да кача една песен.... КОйто някой път влиза случайно.. да послуша.. и да се сеща за мен :Р ... Поздрави и enjoy the song :)  
P.S. Да спомена, че песента е на Summer rain.. Тези двамата, с които съм се снимала са част от групата :) Вече казвам ennnnjoyy :P ... и bye





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Хеееее, Вярче, ами че ти
08.01.2011 19:17
си един мноооого сериозен блогър :)) Цееели 3 годинки си навъртяла стаж тук!:)))
Поздравявам те!
Знам, че нямаш много време да влизаш вече... Ама няма нищо! :))) И така може, щом се налага!;)))
Мноооого цуннки по сладки муцунки!:)))
Песента е хипер яка!:))))
цитирай
2. zaw12929 - Поздравление за появата- Вашата, а ...
09.01.2011 08:07
Поздравление за появата- Вашата, а не на Богоявление.То е друга тема.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viarkata
Категория: Забавление
Прочетен: 517051
Постинги: 55
Коментари: 741
Гласове: 3729
Архив