Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2008 20:53 - Откриването на кокурса
Автор: viarkata Категория: Забавление   
Прочетен: 3367 Коментари: 9 Гласове:
0



*

*

*

Да започвам по същество. ;) Първо искам да поздравя всички участници за доброто им представяне. Второ ще почна да слагам снимки и ще описвам там какво става. И както пишеше в предишния пост (май, че не се сещам) бях жури и за това си казвам оценката.
Първата снимка е от откриването.

image

Тука пляскаме на тези, които съдействаха за конкурса.


image

Аз съм момичето по средата.Което НЯМА диадема.

image


image

Това сме нашия хор. :) Ние сме едно хубаво Омайниче!

image

Това са малките Омайничета - ранопойчета!

image

Това ни е хубавата сцена!

image

Това ни е тортата, с която се почерпихме след концерта.


image

Тука ям торта. :)

image

Това е на закриването на конкурса в неделя.

image

Това сме всички от детското жури.


image

На тази снимка давам грамота на един сладур на име Марио от София.
И след обявяването на наградите одобрените изпълнтители си изпяха една песен.
А ето ме тук на следващата снимка с exibella!

image

Това беше горе-долу концерта и конкурса :)!
До година пак. ДО скоро! :):):)



Тагове:   откриването,


Гласувай:
0



1. exibella - Поздрави, Вярка
26.10.2008 21:12
и браво за поста:)))
Много хубави снимки, беше ми много интересно да ги разгледам:))))
Прегръщам те:)) И целувки ти изпращам:)))))
цитирай
2. viarkata - Благодаря за поздравите!
27.10.2008 15:06
Радвам се, че ти е било приятно. И аз ти изпращам същото, но всичко по 10. ;)
цитирай
3. анонимен - олеееееее бяхте страхотни
28.10.2008 13:43
и много сладички аз ви видях. много ми харесахте и даже след това си купих диска на Омайниче! Супеер бяхтееееееееее
цитирай
4. анонимен - Много се радвам за вас
28.10.2008 14:29
Кипите от енергия. Харесва ми това ,което правите, а и поста ти. Браво!
цитирай
5. slavei - Вярче...много си сладка!
29.10.2008 12:58
Много интересни снимки си постнала!
С удоволствие ги разгледах, мило!:))))
Прекрасна си!:)))))
цитирай
6. viarkata - анонимен :):):)
01.11.2008 11:08
Много се радвам, че си ни харесал/а! Много поздрави!
цитирай
7. viarkata - sekirata за това ви зареждаме! ;)
01.11.2008 11:09
Пак се радвам много, че си ми одобрила поста! :)
Поздрави и много усмивки! :))
цитирай
8. viarkata - slavei
01.11.2008 11:11
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Наистина много хубави снимки! И щом стават за показване за това са и тук!
Много целувки!!!
цитирай
9. анонимен - az bqh tuk
07.12.2008 20:43
az bqh tuk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viarkata
Категория: Забавление
Прочетен: 517068
Постинги: 55
Коментари: 741
Гласове: 3729
Архив