Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 22:12 - Крадеца казва: -Дръжте крадеца! :D
Автор: viarkata Категория: Технологии   
Прочетен: 2087 Коментари: 5 Гласове:
0



 Може и да ви се е случвало...да сте написали нещо, от много време, да е лично ваше и да сте споделили някакви идеи.(например) Когато, абсолютно случайно, когато си ровите интернет и търсите някаква дума, която я има във вашето произведение и да намерите някоя си или някой си да го е копирал от точка, до точка. Накрая да не е писал, че е го преписал от еди кой си. И всички случайни да го хвалят за това, което го е копирал. Има такъв случай. Няма да казвам името от блога, от който е станало този случай. Цял пост е  преписан и е пуснат в нета и всички случайни хора да пишат коментари:
- Оле, много хубаво си го измислил/. Браво. Другаде такова нещо не съм виждал/а.
И истинският автор изведнъж прочита своя пост в друг сайт и не може да повярва на очите си!И се опитва да поясни, че това е негово творение, дори посочва адреса на блога си като доказателство. В такива случаи се пише от къде е взет материала.   Аплагиатката започва да напада, че истинският автор няма никакви доказателства, че това са случайни  словосъчетания, които просто съвпадат и че, истинският автор го е преписала от него/нея(ох, горката тя/той!) и както казах:
Крадеца казва - дръжте крадеца!
Който е имал такива случай да пише. Да знаем истината. Да напише, за да се види кой е истинския поет. ;))))
ПИШЕТЕ! Поздрави! :))))))))))



Тагове:   казва,


Гласувай:
0



1. viarkata - Да!!!Ама тези, които са копирвали...
09.12.2008 11:35
писали ли са, че са твои, или са писали, че са тяхни??? Защото според мен, е кофти да те копират, без да са написали от къде е взето.Лично аз нямам нищо против да ми ги копират.Имам нещо против, ако не напишат, че са взети от мен.
Поздрави!
цитирай
2. viarkata - Тогава ще бъде голям смях! :D
09.12.2008 15:23
Точно така трябва да се напише! Поздрави!
цитирай
3. anastasiia - Вярче,
09.12.2008 19:44
и на мен ми се е случвало подобно нещо... Ти знаеш;)
Свят широк - хора всякакви - мъдро ще обобщя;) Безсмислено ми се струва да се спори с плагиатите!...
Харесва ми варианта на turbo4:), който ти е предложил!
Поздравявам те за сериозната тема!:)
И...усмивки ти изпращам, за равновесие...;)))
цитирай
4. radost4e - :)
07.03.2009 00:09
А поетесата продължава да пише на ден по едно - поне си има мярка, за разлика от други поетеси тук дето едно време по три на ден ги бълваха :)))
цитирай
5. viarkata - radost4e! :)
07.03.2009 09:42
"Разни хора, разни идеали!" /Алеко Константинов/
:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viarkata
Категория: Забавление
Прочетен: 516956
Постинги: 55
Коментари: 741
Гласове: 3729
Архив