Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2008 22:52 - Това пак е като лексикон, но малко по-различно!
Автор: viarkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5591 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2008 22:57


*
*
*
Сега ще Ви направя нещо като лексикон, но обаче с друг вид въпроси!

1. Къде обичате да ходите на почивка с вашето семейство?

2. Коя Ви е любимата планина?

3. Кои години са Ви харесали най-много като преживяване?

4. Кой Ви е любимият певец/певица?

5. А коя Ви е любимата песен?

6. Ако бяхте се родили нещо друго, а не човек, какво щахте да бедете: куче, цвете?...

7. Коя снимка Ви харесва най-много?

image

image

image

8. Кое повече Ви харесва: енергия, вода, огън, земя, въздух, студен вода, гореща вода, кръгче вода?

9. Сега ми кажете какво написах: койтоказва,че2+2=5ивинагиима1наум,значи,че
етъп!

10. Кой предмет от у-ще Ви е любим? Математика, история, английски език (или някакъв друг език), литература, български език, музика, природо знание, информационни технологий (час по компютри)...

11. Мини кръстословица :)

1. Името на реката която преминава през Пловдив!
2. Това нещо с три букви през което гледаме!
3. Мъж, който се занимава са дърва...
4. 15 буква от азбуката!
5. Коя е липсващата биква :ланина
6.Кое се римува с Пририн? 

Отговори, но вие ако искате ги копирайте! Пиша отговорите за да разберете какво стана!
1. Марица
2. очи
3. дърводелец
4. о
5. п+ланина=планина
6. Ирин-Пирин! 

И сега се получи от тези думи планината РОДОПИ!

11. Kакво предпочитате розов или зелен?

12. Не се сещам...Измислете си сами и им отговорете!!!

Поздрав най-сърдечен
ваш приятел вечен Вяра!




Тагове:   малко,   Лексикон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :) :* :)
12.03.2008 17:53
1. На моренце :P
2. Нямам любима :)
3. Всяка година ми харесва, защото всяка ми носи някаква емоция и ме зарежда положително за мнооооого време напред
4. Хмм, то да беше само един :) Тони Димитрова, Белослава, Лили Иванова, Мария Илиева, Деси Добрева .....
5. Любимата ми песен в момента е Тръгвай щом решил си :)
6. Никога не съм мислила по този въпрос, сигурно щях да бъда тигър :D
7. Обожавам конете, обаче първата е най-готина, има нещо вълшебно в нея... Този плаж чака някого ми се струва :P
8. Огън, разбира се
9. "който казва, че 2+2=5 и винаги има 1 наум, значи, че е тъп!"
10. Музика, а на теб!?
11. Розов или зелен, какво!? :P
12. Е трябва и въпроси към теб :)
Разкажи какво знаеш за Taj mahal
цитирай
2. viarkata - Мерси анонимен, че ми отговори на въпростие!
13.03.2008 09:12
Разбирам, че по тази песен "Тръгвай щом решил си" е от новия албум на Тони Димитрова! Там има много готини песни!
Попринцип музиката не ми е любим предмет от у-ще, а по-скоро рисуване, математика и Информационни технологии.
На 11 въпрос Ви попитах кой жвят повече Ви харесва розово или зелено!
Ми за Taj mahal не знам нище, съжалявам :( Но имам такава песен! Поздрави!
цитирай
3. slavei - Вярчеееее...ето меее...тук съъъммм....:))))
13.03.2008 21:28
Наистина времето ми беше много малко за блога, но се надявам за напред да имам повече време...
Приятно ми е да разбера, че съм ти липсвала, миличко....
Мнооого целувки и мнооого усмивки за теб!:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. анонимен - Zdrasti :)
07.12.2008 20:41
Zdravei vqra.Az sam ot hora siniger4e i popadnah na tvoq sait dnes.Mnogo e hubav.Az sam nikoleta.:)
цитирай
5. анонимен - moqt leksikon
28.12.2008 15:38
mn mn mn qk prosto nqmam dymi
цитирай
6. анонимен - qko
03.04.2009 11:06
qko i tomnogo
цитирай
7. анонимен - Moite otgovori
05.11.2009 21:23
1. Na planina prez zimata.
2. Alpite.
3.Vsi4kite...4udesni sa!!!
4.mnogo sa ....naistina mnogo
5.slu6am sredno po 300 pesni na den i vsi4kite gi obojavam 8)
6. 6tqh da s1m kotka.
7. pyrvata ...prekrasna e i mi navqva spomeni
8. energiq...
9. tova koeto si napisala e vqrno za6toto koito go kaje prosto ne moje da smqta :D
10. angliiiski i nemski
mn gotino leksikon4eeee
цитирай
8. анонимен - Deizy
18.11.2009 18:38
Як е лексиконаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viarkata
Категория: Забавление
Прочетен: 516939
Постинги: 55
Коментари: 741
Гласове: 3729
Архив